Sider

09 august 2011

STOF GIVE AWAY

Så er det blevet tid til en lille give away.
Denne gang udloddes denne bunke stof.


Bunken indeholder:
1 junioner dyne betræk + hovedpude
1 junioner dyne betræk
4 baby dyne betræk
3 hovedpude betræk
200x145 (ca) meter stof med garfield motiver
1 pude betræk

Reglerne er følgende:
Kommentar 1 lod
Kommentar +fast læser 2 lodder
Kommentar +fast læser + link til denne give away 3 lodder

Vinderen trækkes 1/9
Her er et nærmere kig på noget af det der er i pakken.








50 kommentarer:

  1. 2 lodder til mig...Lækkere stoffer :O)

    SvarSlet
  2. Hej

    2 lodder Tak
    Det er nogle fine stoffer

    SvarSlet
  3. Jeg snupper også 2 lodder - Er sikker på jeg kan få noget fantastisk ud af det fine stof:-)

    SvarSlet
  4. FIne fine elefanter :) og er ret hup på garfielstoffet så håber jeg vinder :)
    deltager med 3 lodder :)
    KH Micha

    SvarSlet
  5. Hold da op - jeg er da med på 3 lodder! Lækre sager :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  6. sikken dejlig pakke, 3 lodder til mig:)

    SvarSlet
  7. jeg er klart med på 3 store lodder :)

    Flere-Giveaway-Her

    :)

    SvarSlet
  8. Lækre stoffer. Er med på 3 lodder :)

    SvarSlet
  9. Yeees elsker når der er give aways med stof - jeg er med på 3 loddder

    Kig gerne forbi hos mig :-)
    Go dag
    Frk.Munk

    SvarSlet
  10. Jeg er helt klart med...
    Jeg tager 2 lodder :)


    Jeg har lagt et link til din giveaway her:
    ~*~*~GiveAwaysDK~*~*~

    Du er velkommen til at deltage i mine giveaways:)
    ~*~*~KLIK HER~*~*~

    SvarSlet
  11. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder.

    SvarSlet
  12. Super lækker give away. Jeg er vild med garfield stoffet :) 3 lodder til mig tak :)

    SvarSlet
  13. Snupper lige 3 lodder, lækre fine stoffer.

    SvarSlet
  14. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  15. Hej!
    Godt navn til ding blog :)
    Jeg vil gerne deltage med 1 lod.

    Mvh
    Bade-and
    (bade-and@hotmail.com)

    SvarSlet
  16. Jeg er med på 3 lodder og måske har du lyst til at deltage i min give away ;0) Mvh Dorthe

    SvarSlet
  17. Hvor er det fint ! Jeg er med på 2 lodder!

    Tjek også min giveaway!

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  18. Da jeg har en ide om, at jeg kommer efter det der med at sy, melder jeg mig også med 3 lodder og krydser fingre!

    Kh Camilla

    SvarSlet
  19. Nice gift! :)
    2 lodder
    Blog: http://lilangkrea.blogspot.com/

    My etsy: http://www.etsy.com/shop/Gajzigo?ref=pr_shop_more

    SvarSlet
  20. Øhhh, jeg er da helt sikkert med på 2 lodder.

    SvarSlet
  21. Garfield! :D <3
    Jeg er med på 3 lodder..

    SvarSlet
  22. Skøn give away! Jeg er med på tre lodder -
    Tjek i øvrigt min give away på www.mangebaekke.blogspot.com

    SvarSlet
  23. Lækre sager!!! Har straks tilmeldt mig som fast læser nr. 100 og smider 3 lodder i puljen.

    Hilsner
    Mette/Ravnemor

    SvarSlet
  24. Jeg smidder et enkelt lod og håber jeg er den heldige.

    kh laura

    SvarSlet
  25. Hejsa

    jeg er da helt sikker med på 3 lodder:-)

    Krydser fingre

    Knus Tinitten

    SvarSlet
  26. Jeg er med på 3 lodder :) Kh Dorte

    SvarSlet
  27. Jeg er med på 3 lodder :-)

    Kh Karin

    SvarSlet
  28. Jeg smider straks 2 lodder i puljen,og krydser alt hvad krydses kan for jeg vinder (for første gang)

    SvarSlet
  29. Jeg vil gerne være med på 2 lodder takker :-)

    SvarSlet
  30. "Faldt" lige over din fine blog, og så denne skøøønne give away!

    3 lodder til mig, tak!

    PS. Tjek endelig min give away...

    SvarSlet
  31. neeeej hvor fint. elsker børne dynebtræk, så jeg skal da helt sikkert have 3 lodder smidt i puljen her.

    kh Kristiane

    SvarSlet
  32. Øj, jeg er med. Det blir til 2 lodder. :)

    SvarSlet
  33. Jeg er også med, med 2 lodder :-)

    dortebech@mail.dk

    SvarSlet
  34. wow! amazing !
    please enter my name
    I am a follower and will post on my sidebar.
    3 lodd
    lapappilon.blogspot com
    lapappilon@gmail.com
    Hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlet
  35. Hov hov nogle lækre stoffer, jeg smider da straks 3 lodder i bunken... Og så krydser jeg ellers fingre :D

    SvarSlet
  36. Hold da op, det er næsten for godt til at være sandt. Fine stoffer. Jeg skynder mig at være med på 3 lodder.
    Kh
    Monika

    SvarSlet
  37. Nice stof..... Jeg er med på 1 lod.
    Hilsen Trine
    tlevin@stofanet.dk

    SvarSlet
  38. lækker sager... smil..
    Er med på 2 lodder..
    smil fra Tina

    SvarSlet
  39. Lækker give away. Smider lige 3 lodder i puljen. Mon jeg er heldig denne gang? Kik endelig forbi min blog.

    SvarSlet
  40. Øj.. den er godt nok fin
    2 lodder her :)

    SvarSlet
  41. Mums, jeg deltager med 2 lodder

    SvarSlet
  42. Også 2 lodder her... brænder for det der lilla med blomsterne..,.

    Kig forbi min blog... så giver det mening...

    Mette

    SvarSlet
  43. Lækkert stof.
    Jeg deltager med 1 lod :)

    /Laura
    lauradalgaard@hotmail.com

    SvarSlet