Sider

30 juli 2011

Lion Brand New York

Da vi begynde at planlægge hvad vi skulle se og opleve i New York, var jeg fast besluttet på at jeg skulle forbi Lion Brand . Jeg er vild med deres hækle opskrifter, de er så dejlig skæve og så er de gratis.



Det er lidt svært at se på billedet, men skiltet i deres vindue er hæklet og strikket med de vildeste detaljer, ja selv deres håndtag og røret under vinduet er blevet pyntet, man kan da ikke andet en at elske det.
Jeg brugte timer i butikken, de havde så mange dejlige ting.


Jeg kom hjem med denne taske som kan vendes på vrangen og så er der lommer til alle ens hæklenåle, strikkepinde, dimser og dutter... perfekt til en tur i strikkeklubben. Tasken blev fyldt med garn : 14 nøgler blev det til (mere om garnet når det kommer i brug), 3 poser med sikkerheds øjne, makerings ringe, målebånd som liger et får og et par opskrifter.
Alt i alt en skøn tur i garn land.

1 kommentar:

  1. Fedt hvor ser det godt ud, det må vær et mål for os krea nørder at komme forbi der.

    SvarSlet