Sider

21 juni 2011

Award

Jeg har fået tildelt en blogaward af Pernille og tager imod med stort smil. Med den følger nogle spørgsmål, som jeg svarer på her:


Hvorfor startede du med at blogge?
Jeg startede med at blogge fordi jeg igennem mange år har elsket at lave kreative ting og da jeg opdagede at der var to fra min skoletid der var i blogland blev bidt af det, så det måtte jo ende ud i at jeg selv startede en blog.

Hvilke blogger følger du?
Jeg følger gerne de små blogger, men jeg falder for det meste for blogger der hækler og strikker som jeg selv, men elsker at kigge på kager :o). Der drømmer jeg mig væk og håber at jeg en dag også lære kagepynte kunsten.

Favorit make-up mærke?
Det må være RIMMEL :o)

Favorit tøj mærke?
Åhh jeg ved godt at det kan lyde lidt underligt, men jeg hader at købe tøj. Jeg elsker kjoler og går ikke i andet, jeg tror jeg ejer 2 par bukser som jeg aldrig bruger. Min store barm gør det besværligt at få noget til at passe, og der findes da ikke noget være end at stå i et varmt prøverum. 
Jeg må nok heller gå til bekendelse, jeg er lidt sur på modeverden... hvorfor er det at de tror at kvinder har kroppe som en 12 årig?

Dit "må ha" make-up produkt?
Der er ikke noget jeg går og "må ha" lige for tiden af make-up, men derimod neglelakker kan jeg altid gå og drømme om.

Din favoritfarve?
Elsker pastel farver

Parfume?
Jeg er glad for Paris Hilton og den dur, men Body shops Vanilla eau de toilette ligger klart på en første plads... LOVE IT

Favoritfilm?
 Avatar er en skøn film, jeg tror bare det er nemmer for mig og sige jeg ELSKER film, drama, dans, kærlighed, humor, det hele.
Hvilke land vil du besøge og hvorfor?
Grønland kunne være skønt at opleve, de kolde sletter og en tur på hundeslæde, bare opleve den rå natur.

Hvad glæder du dig mest til i nærmeste fremtid?
Jeg glæder mig som et lille barn glæder sig til juleaften, til at jeg skal til New York her til sommer og selvfølgelig også til at opleve Rio, sand og strand i Brasilien som vi lige kigger forbi et par dage, før vi tager videre til New York.

- Og så selvfølgelig til at give denne award videre.

Det gør jeg hermed til disse 3 skønne blogger

Micha som har Snoretoppen
Camila som har Tulletøsen
Helle Jescika som har Mitsted-hellejescika

2 kommentarer:

  1. Tusinde tak, den tager jeg imod med smil... Jeg skal nok sætte den på min blog. Men det bliver enten i aften eller i morgen.
    Kh

    SvarSlet