Sider

13 februar 2011

Skildpadde sjov

For et stykke tid siden fandt jeg de sødeste små hæklet skildpadder på nettet, måtte bare have en eller en hel flok så her i weekenden gik jeg i krig, har ikke hæklet det store før så det gik galt et par gange, men stædig som jeg er, blev der født en lille grøn skildpadde ved navn Viggo lørdag aften.
Viggo
Men lille Viggo følte sig lidt alene så jeg gik igang med at lave en  ven til ham, Matilda er næsten færdig, hun mangler bare et ben og sine øjne, så er hun klar til at lege med Viggo.
Matilda
Når ja, jeg måtte jo også lige lave en kage til kaffen hjemme hos mor... i kan tro den smagte godt, sprød bund, hindbær fyld og grøn marcipan udenpå.
Det har bare været så dejlig en weekend, fyldt med praktiske opgaver, ikea, kaffe hygge på landet, for ikke at glemme hæklenålen har været igang.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar