Sider

26 februar 2011

Jeg var i frederiksberg centret igår, skulle i boghandleren for at finde rejsebøger til vores sommerferie. Vi skal først til bryllup i Rio og derefter går turen videre til New York hvor vi skal besøge nogle venner og shoppe, hygge og få en ordentlig en på opleveren, kan næsten ikke vente med at komme af sted.
Jeg faldt over denne skønne bog i Panduro som jeg bare måtte have med hjem, så nu ved jeg hvad jeg skal lave resten af weekenden.


Bogen er en dejlig taske størrelse så den kan komme med ud at flyve til sommer.


Denne lille pjece lå lige ved siden af med disse skønne dukker, billedet er ikke blevet så, men man kan da se hvad det er.
Med den nye inspiration vil jeg tage æsken frem, sætte mig ind i sofaen med kaffen og nyde stilheden.


Jeg har købt mig en lille æske i Tigern, der i har jeg alt hvad jeg skal bruge til de små nørklerier. Der er et par hæklenåle, lidt garn stumper til markeringer, en runde tæller, saks, nål og tråd og meget andet godt.


2 kommentarer:

  1. Lyder skønt med rejserne :)

    Og jeg er SÅ misundelig over du bare hækler OG strikker derud af! Jeg vil også lave Amigurumi... Jeg vil også kunne knække hæklekoden.

    hmm... Tålmodighed. Kom frem!

    SvarSlet
  2. Søde Miv, jeg knækkede hæklekoden ved at se en masse videoer på youtube, godt nok på engelsk, men det gav mening til sidst. Jeg har måtte lave meget om, men til sidst var den der.

    SvarSlet