Sider

21 februar 2011

Abe sjov...

Så blev det mandag, ugen er gået igang og den første arbejdsdag er vel overstået.
Weekenden har stået i afslapningen tegn, film på sofaen og hæklenålen i hånden. Jeg faldt over en skøn opskrift på en hæklet abe hos Pralerier, Det er blevet til to skønne aber ind til videre, kan ikke stå for dem :o). Den Lilla abe var den første, dens ene ben er blevet lidt mindre end det andet, men hva... den er jo home made og det er jo også det der gør det hele lidt skævt og anderledes syntes jeg.



Jeg måtte jo lave en til så den anden blev i gul og orange, den fik vi meget sjov ud af i går da mine forældre var til aften kaffe, min far mente bestemt at den skulle hedde Johnny... så det gør den vel!



Nå men Johnny har så fået en fast plads i sofaen, sammen med de blomstret puder.
Har du det også med at give dine kreationer navne?



2 kommentarer:

  1. Hvor er de fine.
    Jeg er også helt vild med de aber.
    Hils Johnny, både i menneskeudgave og abe.

    SvarSlet
  2. Det kan du tro jeg nok skal hehe...
    Jeg kommer ikke til Ålborg i denne omgang, men håber da at der kommer noget en anden gang hvor det passer bedre.

    SvarSlet